פתח תפריט
על המותג בובקט

על המותג בובקט

BLOG
BLOG 006

חברת בובקט: חלוצים בציוד הנדסי

שורשיה של חברת בובקט נעוצים מאז הקמתה בארצות הברית בשנת 1950. כיום היא שחקן מרכזי ומוביל בתחום הציוד המכני הנדסי, עם היסטוריה עשירה של חדשנות ושירות. בבעלותה של חברת DOOSAN, השפעתו של בובקט משתרעת על פני מגזרים רבים, כולל חקלאות, בנייה, תשתיות, גינון, ציוד כבישים ופעילויות הנדסיות שונות. עם פעולות ייצור, שיווק, מכירות ושירות, בובקט חיזקה את נוכחותה על הבמה העולמית, והותירה חותם בל יימחה על התעשיות שהיא משרתת.

בכל יבשת!

המפעלים של בובקט ממוקמים אסטרטגית בארצות הברית, צ'כיה, צרפת וסין. יש לציין כי בצ'כיה נמצא מתחם מרכזי וחשוב המכונה "קמפוס בובקט". מרכז זה הוא לא רק בית למשרדים הראשיים של החברה אלא גם מכיל מפעל חדיש לייצור מחפרים אופניים, מחפרים מיניאטוריים, מחפרים מפרקיים קטנים ומערך אביזרי ציוד. בנוסף, קמפוס בובקט מארח את אקדמיית הידע של המותג ומשמש כמרכז מחקר ופיתוח מרכזי.

הדרך של חברת בובקט

אחת ההמצאות הבולטות של Bobcat היא מערכת MAX CONTROL, עדות למחויבות המותג לטכנולוגיה מתקדמת ולחוויית משתמש משופרת. MAX CONTROL משמשת כמערכת בקרה וניטור מתקדמת, המאפשרת למפעילים לשלוט בפעולות הציוד מחוץ לתא המפעיל. מערכת זו מאפשרת למפעילים לנהל בצורה בטוחה את פעילויות הכלים והאביזרים. המערכת כוללת פונקציות קריטיות כמו התנעה והפסקת מנוע, בקרת סל"ד מנוע, נהיגה, היגוי, תפעול זרוע ואביזרים ועוד. טווח הפעולה המרשים של המערכת משתרע על עד 90 מטר, מה שמבטיח רמת גמישות ושליטה המשפרת את הפרודוקטיביות במגוון יישומים.

חשוב לציין ששליטה חיצונית על הציוד ניתנת להשגה באמצעות כלים המצוידים בידיות הפעלה אלקטרוניות- ג'ויסטיקים. סינרגיה טכנולוגית זו מאפשרת ניצול מיטבי של מערכת MAX CONTROL. יתרה מכך, היופי בחידוש הזה טמון בתאימות שלו למגוון של הכלים של בובקט, בין אם אופני זעיר או דגמי זחל, ומתרחב רטרואקטיבית לציוד שיוצר בשנים קודמות. יכולת הסתגלות זו מדגישה את המחויבות של Bobcat לא רק להתקדמות פורצת דרך אלא גם לשילובו בקו המוצרים הקיים שלה.

המסע של חברת בובקט משקף את האבולוציה של ציוד הנדסי מודרני, השפעתו משתרעת על פני עשרות שנים ויבשות. עם הבעלות של DOOSAN המעניקה תמיכה איתנה, טווח ההגעה של בובקט התרחב הרבה מעבר לשורשיו האמריקאיים. ממתקני הייצור שלו ברחבי העולם ועד למערכת ה-MAX CONTROL החדשנית שלו, המותג הפגין מחויבות בלתי מעורערת לספק פתרונות חדישים המעצימים את המפעילים ומעצימים את היעילות בעבודה מצד אחד ונוחות המפעילים מצד שני.

לסיכום

מורשתה של חברת בובקט היא של חדשנות, החל מראשיתה בשנת 1950 ועד למעמדה הנוכחי ככוח חלוץ בתעשיית הציוד ההנדסי. בהנחיית הבעלות של DOOSAN בגיבוי של רשת מתקני ייצור, ההשפעה של בובקט ניכרת בתחומים שונים. מערכת MAX CONTROL עומדת כעדות למחויבות המותג לקדמה טכנולוגית, ומציעה למפעילים שליטה וגמישות חסרי תקדים. ככל שהחברה ממשיכה להתפתח ולעצב את עתיד הציוד ההנדסי, מורשתה כפורצת דרך נותרה בלתי מעורערת.

ניתן להתרשם ממגוון הכלים

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל 3955*

 

צור קשר